vineri, 26 septembrie 2014

Social Punct Ro - INSELATORI

    Buna ziua, tuturor care cauta in general informatie privind tepele cu firmele de incadrare in campul muncii in strainatate, si in special despre firma "Social Punct Ro" Brasov.
    Voi descrie cazul meu, intamplat luna trecuta. Posibil ca o sa va regasiti in povestea mea, si nu veti repeta pasii gresiti.
    Ca si dvs, am fost in cautarea unui loc de munca. In tara e jale, si ma batea gandul sa ma indrept dincolo de granita. Sclipirea a venit in urma unui anunt pe tocmai.ro:

    Am vazut ca salariul nu este mare, si ma gandeam ca nu ar fi teapa, caci nu promit saci cu galbeni. Am trimis un mesaj persoanei, care a postat anuntul (Roxana Dobre) si in aceeasi zi am si primit raspunsul:



    Conform cerintelor am expediat copia CI, Cerere si Adeverinta Medicala, dupa care am primit pe e-mail Factura pentru Taxa de mediere contract. Am achitat taxa, si le-am prezentat chitanta. Urmeaza dialogul meu cu cei de la "Social Punct Ro" din care veti intelege totul:




   Va prezint si Contractul, dupa care urmeaza dialogul:



















    Nu am mai primit nici un raspuns. Am sunat a doua zi, si am vorbit cu Adriana Popescu (asa s-a prezentat), care mi-a comunicat ca ei nu modifica contracte la cererea unui individ, ca seful - Egumenide Mircea si juristul firmei nu doresc si nu vor face modificari, ca contractele sunt standard. La rugamintea mea de a face legatura cu cineva din conducere mi-a raspuns ca nimeni nu este, iar juristul nu discuta la telefon. Am rugat sa mi se restituie taxa de mediere, caci dumnealor nu m-au mediat ci mi-au trimis un contract pe care trebuia sa-l semnez cu conditii pe care nu le-am negociat, si nici nu doreau sa schimbe aceste conditii, insa domnisoara/doamna mi-a comunicat ca taxa nu se restituie, si ca de fapt nu este pentru mediere ci pentru emitere Contract, insa pe factura este trecut - Taxa mediere Contract.
    Concluzia: Ocoliti firma "Social Punct Ro" SRL, din Brasov, nu negociati cu Egumenide Mircea, Roxana Dobre sau Popescu Adriana.
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu